Calon BN Cuai? Tak layak? Kata orang pengalaman itu guru terbaik.. Adakah Calon PAS ada pengalaman pentadbiran? Pencapaian? PENGALAMAN KAHWIN DUA KALI ada laa.. kahkahkah..

Calon wakil rakyat PAS boleh angkat hidang. Pencapaian nombor 1. kahkahkah..

 

Malaysiakini kena lipat lagi! klik sini untuk lihat cerita Calon BN dibambu pembangkang. Juga sini,  sini. dan di sini.

Ni lah susah pilih bibik jadi calon.. angkat hidang je taunya. kahkahkah.. Macam mana PR boleh letak calon yang tiada lansung pengalaman? pencapaian pengurusan? Pengurusan jadual kedatangan kelas ada la kot kahkahkah..

Kita difahamkan Normala ni dah kawen dua kali.. PAS salah faham ni.. dua kali pengalaman malam pertama tak dikira pengalaman pentadbiran ye! kahkahkah.. kalau dah bangang tu bangang jugak! kahkahkah

Macam mana mau jadi wakil rakyat? Pegi apply jadi tukang angkat karipap Anwar lagi bagos!.. kahkahkah. psywar cap ayam kahkahkah.. LIM SHIT SIAL tak mau hantar keldai-keldai psywar DAP? dah teruk sgt dah PAS ni.. kahkahkah.. kalau dah bengap tu bengap jugak kahkahkah..

 

—–

 

Mungkin ada pihak yang lupa calon pilihanraya ni adalah calon wakil rakyat. Calon pemimpin kawasan tertentu untuk menjadi pembela hak-hak rakyat. Bukan undian
mencari calon menantu! kahkahkah.. dah dua kali malam pertama pun!

Kepada 1,614  Guru-guru Sandaran Tak Terlatih (GSTT), tahniah kerana diserap semula 2011. baca laporan berita harian disiniTAHNIAH Kerajaan BN!
“Tolak Pas, Selamatkan Islam”

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: