Khalid nak jadi hero? FUCK YOU! answer to rakyat first! Ingat semua orang senang kena jual mcm chua jui meng? kahkahkah..

MENGAPA USUL PINDAAN MELETAKKAN KUASA SULTAN DIBAWAH MB?

Sebelum PR mencanangkan dan memfitnah BN yang bukan-bukan setelah gagal meminda undang-undang tubuh Selangor, kita mencabar PR untuk menjawab usul pemindaan undang-undang tubuh Selangor mempunyai udang di sebalik mee. Kita tahu itu memang mee udang pun.. mee pulak berkulat nyata mempunyai niat jahat. haprak macam tuannya jugak.
petikan posting Yb Zul – “Rampasan Kuasa Di-Raja”,

“dalam menerima cadangan perlantikan SUK, Penasihat Undang-Undang atau Pegawai Kewangan Negeri, Tuanku Sultan Selangor wajib menerima calon pilihan Menteri Besar”
“Dan bila proviso itu dibaca dengan Artikel 54 Undang-Undang Perlembagaan Negeri Selangor yang mewajibkan Tuanku Sultan Selangor menerima pendapat Menteri Besar, sangatlah jelas bahawa cadangan pindaan ini sebenarnya adalah satu penghinaan besar kepada Tuanku Sultan Selangor”
“Pada teman, ini sebenarnya cubaan merampas kuasa yang dibuat secara halus dengan cara memutarbelitkan undang-undang!”

menyuarakan respond PR pasca kegagalan pemindahan, lagi article di unspinners disini.

——
Kita kesal karena Pakatan memainkan politik murahan tak sampai tahap kampung pun.. tahap hutan rimba sahaja kahkahkah.. tipu beruk boleh la.. beruk chua jui meng kahkahkah.. ingat semua rakyat macam jui meng ka?  senang kena jual? kahkahkah..
kita saja tanya mengapa ada udang disebalik mee masakan pakatan. dikatakan masak mee goreng penang, tapi kita tahu yang ini mee udang. mee dari penang, udang dari singapura, tengok-tengok sama kalau ada daging babi dicelah-celah mee. Babi macam khalid la kahkahkah.. gemuk bulat kahkahkah..
kahkahkah.. kalau dah bangang tu buat la cara bangang! kahkahkah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: