GEMPAR! Rakyat Tenang dirayu supaya jangan membuli Calon Pas. Kerana didapati Calon Pas dibuli menjadi bibik oleh pihak yang tidak bertanggungjawab kahkahkah..


Calon Pas, Normala yang kelihatan dibuli dijadikan bibik angkat juadah di rumah yang tak dapat dikenal pasti. kahkahkah..

 

PAS demands for apalogy? kahkahkah.. PAS merayu supaya penduduk tenang tidak membuli bibik jadian ini. kahkahkah.. normala adalah salah seorang pemimpin Pas kahkahkah.. diharap anda menghentikan perbuatan yang memalukan pemimpin Pas ini, jatuh air muka PAS nanti kahkahkah.. Pas direportkan sudah tak tahu nak letak muka kat mana dah.. kahkahkah Pemimpin yang diharap mereka untuk memimpim rakyat Johor kearah perubahan, telah mengalami perubahan menjadi bibik jadian di sebuah rumah yang tak dikenal pasti kahkahkah

Ada antara Pimpinan tertinggi PAS  yang tak tahan malu sedang berkira hendak membuat pembedahan muka plastik, ada yang dah dimasukkan ke hospital kerana serangan jantung kahkahkah.. PUNGGAH! PUNAH! KAHKAHKAH Pas mungkin berkira-kira untuk  adakan Doa pecah perut kepada pihak yang tak bertanggungjawab tersebut kahkahkah..

ingin diingatkan kepada Pas pula bahawa ini calon pilihanraya bukan rancangan undian sms mencari calon menantu kahkahkah.. kontrol ayu angkat juadah pun tak guna kahkahkah.. bukannya dara pun kahkahkah.. perasan dara kahkahkah.. xde undian sms kak oi kahkahkah..

 

Mungkin ada pihak yang lupa calon pilihanraya ni adalah calon wakil rakyat. Calon pemimpin kawasan tertentu untuk menjadi pembela hak-hak rakyat. Bukan calon menantu! bangang btol! kahkahkah..

juga baca Normala kantoi makan  tak baca doa di sini, dan sinikahkahkahh..


“TOLAK PAS, SELAMATKAN ISLAM”

 

2 Comments to “GEMPAR! Rakyat Tenang dirayu supaya jangan membuli Calon Pas. Kerana didapati Calon Pas dibuli menjadi bibik oleh pihak yang tidak bertanggungjawab kahkahkah..”

  1. lepas ni mala jadi bibik pemimpin PAS jer. Marof jadi drebar atau pun tukang kebun kat umah Hasan ali..takpun jadi penyaynyi sepenuh masa boria permatang pauh..lalalaal llililili lllalala llululu ewahhh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: