ISU pembekuan kenaikan kadar tol – Azmin depress, murung.. sekali macam mangsa liwat daaa.. kahkahkah


nota: gambar bukan azmin, tetapi azwan ali. harap maaf. masalah teknikal. malaysiakini di sini,

TAHNIAH kerajaan BN kerana mengurangkan beban rakyat. ini menunjukkan kerajaan memahami masalah dan tahap kesungguhan yang tinggi, bersedia menangani masalah rakyat. pembekuan kadar tol di lebuh raya kl-karak dan lebuhraya pantai timur, dijangka berkuatkuasa setelah urusan dokumentasi pada mei ini.

azmin yang juga ahli parlimen Gombak berkata,

“Sewajarnya keputusan besar yang akan mendatangkan kesan kewangan kepada perbelanjaan negara seperti ini dibentangkan di Dewan Rakyat terlebih dahulu, bukannya diputuskan mengikut kemahuan Perdana Menteri,”

statement azmin nampak sangat tension dan murung dengan tindakan najib itu kahkahkhah.. kononnya dapat MC depression jugak kahkahkah.. macam ni taktik pencacai PR rupanya kahkahkah gwa cabar pimpinan PR untuk mengambil ujian dipresi sebelum bertanding! kahkahkah pimpinan PR dilanda wabak depressi kahkahkah..

berbalik kepada isu tol, kenapa si azmin ni tak puas hati si najib tak bentangkan di dewan rakyat.. apa yang tak elok kalau dah di tolak birokrasi dan percepatkan apa yang baik untuk rakyat? kan bagus tu. peliklah azmin ni.. aku memang tak paham sikit dengan mood orang-orang gay ni.. hari-hari macam period. mood swing kata orang kahkahkah aku cadangkan azmin ambil MC la.. depress terok sangat dah kahkahkhah silap-silap anwar tak dapat bontot malam ni kahkahkah..

anwar   “can i fuck u today?”,     jawab azmin, “im not in the mood”

KAHKAHKAHKAH
“TOLAK PKR, TOLAK GAY, GAY IS NOT THE WAY”

“TAKE YOUR ASSES AND GO AWAY!”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: