GEMPAR! ahli lajnah politik Pas pusat memberi alasan kepada Dap yang Pas tidak menentang zina dan arak dan hari valentine, ia hanyalah pendapat peribadi ketua dewan pemuda. KECOH! ketua dewan pemuda tawar kerjasama dan sedia khidmat bersama jakim

bulat-bulat.. tompok-tompok taik unta

ketua dewan pemuda Pas pusat, nasrudin hassan tantawi berkata pihak berkuasa agama di negeri-negeri pakatan akan menjalankan ‘kempen anti-zina, arak dan pergaulan bebas’ pada hari valentine. mkini di sini, afp di sini.

DITEPET OLEH PEMUDA DAP

dengan sepantas kilat, ketua sayap pemuda Dap, anthony loke memperbodohkan cadangan nasrudin dengan berkata dia tidak mempunyai kuasa untuk menjalankan penguatkuasaan seperti itu.

loke seolah-olah mempersoal mengapa nasrudin berkata begitu tanpa merujuk dahulu kepada angkatan muda keadilan dan sayap pemuda Dap. seolah-olah Pas kena meminta kebenaran dahulu kepada Dap untuk membuat apa sesuatu pun.

dia juga seolah-olah berkata nasrudin jahil tentang bidang kuasa kerajaan negeri dan menyifatkan tindakan pemuda Pas yang mengarah-ngarah sebagai satu sikap tidak menghormati kerajaan negeri pakatan. laporan minsider di sini, mkini di sini.

DR LO’ LO’ CUBA NAK BACK UP, TAPI SEBENARNYA MERAYU DAP UNTUK TIDAK MASUK CAMPUR URUSAN MUSLIM

walaupun di dalam harakah, ahli jawatan kuasa muslimat Pas, dr lo’ lo’ di perlihatkan seperti memberi amaran kepada Dap, Pkr supaya hormat urusan muslim, tetapi sebenarnya di malaysiakini lo’ lo’ dilaporkan merayu kepada Dap untuk tidak masuk campur. laporan mkini di sini, harakah sini.

 

KHALID SAMAD MINTA DAP BERI MUKA DENGAN BERKATA PAS TAK MENETANG ZINA, ARAK, DAN HARI VALENTINE

ahli lujnah politik Pas pusat, khalid samad pula berkata, nasrudin tidak mempunyai kuasa untuk bercakap begitu. dan menyatakan nasrudin tidak mewakili kerajaan dan ‘kempen anti-zina, arak dan pergaulan bebas’ adalah pendapat peribadi, bukan Pas.

NASRUDIN U-TURN, SPIN TYRE, TAK MENGAKU TAPI BERTERABUR BUKTI

setelah mendapat bantahan daripada Dap dan Pas sendiri, nasrudin telah jiwa kacau dan dengan pantas menafikan kenyataannya sendiri. dia menukar pendiriannya dengan berkata, pemuda Pas sedia memberi kerjasama kepada mana-mana kerajaan negeri khususnya pakatan dalam usaha yang sama. dan bukang mengarah-ngarah. laporan harakah di sini

tetapi kalau laporan salah, dari mana timbul nama kempen’kempen anti-zina, arak dan pergaulan bebas’? malah mkini telah menyebut kempen nasrudin akan dirasmikan nasruddin hujung minggu ini di pasar seni, kl. laporan mkini, sini

JAMIL KHIR PEJUANG ISLAM, LANCAR KEMPEN ANTI-VALENTINE’S DAY DENGAN TERBUKA TANPA APOLOGETIC

di dalam kekecohan kecaman Dap, dan putar pusing pemuda Pas.. jamil khir, menteri di jabatan perdana menteri menasihatkan supaya pakatan jangan bergaduh sesama sendiri (tipu jekehkehkeh jangan pulak membuat kacau dihari semasa jakim mahu menjalankan pemantauan di malam valentine nanti (ini betul).

RASIONALISASI STATEMENT APOLOGETIC KHALID SAMAD KEPADA DAP

untuk recap, malaysiakini melaporkan sini, yang dewan pemuda Pas menawarkan kerjasama dan khidmat mereka dengan jabatan agama untuk turut sama dalam membenteras maksiat. baguslah dewan pemuda dah mahu melaksanakan islam dan menolak maksiat.

ini jauh sekali dengan fahaman Pas yang menolak kempen anti-zina, arak dan pergaulan bebas. kalau ikut kata khalid samad la. dia kata kempen anti-zina tu pendapat peribadi nasrudin. pas tak anti-zani. samada mereka support zina atau tak.. itu kita tak tahu. mungkin juga neutral. kahkahkah

PENDEDAHAN OPERASI JOHNSON DARI KELANTAN

yang bestnya, blog kickdefella ada melaporkan yang Pas kelantan mesra maksiat. kahkahkah melalui majlis perbandaran kota bharu bandaraya islam Pas melindungi pusat maksiat dan pelacuran di kota bharu. klick sini

JAMIL KHIR LAMBANG UMNO MENJUARAI DASAR ISLAM, TANPA PERLU APOLOGETIC

jamil khir juga mempromosikan kempen anti-hari valentine yang sejajar dengan fatwa yang dikeluarkan oleh majlis fatwa kebangsaan yang mengharamkan umat islam menyambut valentine’s day.

wakil jakim pula berkata,

“roh perayaan tersebut mempunyai unsur-unsur kristian dan amalannya yang bercampur dengan perbuatan maksiat adalah bercanggah dan dilarang oleh islam,”

PROPA DARI MALAYARAYA

aku jugak nak menyeru kepada ahli pas supaya tak terjebak dengan kempen ‘no panties for valentine’s day’. kahkahkah budak-budak pas ni bukan boleh di harap. senang kena tipu. kahkakakah seruaan ini lebih tegas kepada ahli pas yang lelaki. kahkahkah jangan memakai panties ketika valentine’s day mahupun tidak. kahkahkah tambah pulak yang kale merah kahkahkah gstring lagi haramjadah warhkahkahkah

recap semula sumber:
Hari Kekasih: Syor Nasrudin pendirian peribadi bukannya Pas, kata Khalid  — malaysian insider, sini.
Hari Valentine: Gerakan, DAP tolak kempen PAS  — malaysiakini, sini.
Jakim lancar ‘anti hari Valentine’ esok  — malaysiakini, sini.
Hari Kekasih: Pemuda DAP bantah idea Nasrudin  — malaysian insider, sini.
Hormati larangan umat Islam rai hari valentine  — harakahdaily, sini.
Nasrudin: Saya tak jahil autoriti kerajaan negeri  — harakahdaily, sini.
Kota Bharu Bandaraya Islam Yang Lindungi Pelacuran dan Lain-Lain Maksiat  — kickdefella, sini.

One Trackback to “GEMPAR! ahli lajnah politik Pas pusat memberi alasan kepada Dap yang Pas tidak menentang zina dan arak dan hari valentine, ia hanyalah pendapat peribadi ketua dewan pemuda. KECOH! ketua dewan pemuda tawar kerjasama dan sedia khidmat bersama jakim”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: