sekongkolan pakatan cuba memanipulasi kenyataan dr asri. dulu di cerca, sekarang sokongannya dipinta. kahkahkah mari lihat kenyataan dr asri yang sebetulnya

malaysiakini dengan jayanya mempengaruhi minda-minda sempit sekongkolan pakatan dengan membelitkan statement dr asri. kahkahkah kita tak terkejut geng-geng sekongkolan mudah ditipu. memang senang kena jual kahkahkah memang makanan malaysiakini je kahkahkah

statement dr asri dispin, dan dimanipulate untuk menyedapkan hati sekongkolan-sekongkolan otak udang. kahkahkah kalau dulu dikutok-kutok dr asri, dikatakan ulama barisan, tapi sekarang di belitkan pulak kenyataan dr asri untuk menyokong sekongkolan pakatan.

soalan sebenarnya ialah, adakah apa yang berlaku di mesir, boleh jadi berlaku di malaysia? mestilah boleh. kat mana-mana pon boleh.  di bukit gelugorpon boleh, tambah-tambah di permatang pauh.. lagi laaa boleh, kahkakkah di bukinafaso pon bole. takde hal.

tapi spin statement itu yang dijadikan tajuk, ‘Dr Asri: Tidak mustahil kuasa rakyat berlaku di M’sia’, click sini.

KEBANGKITAN RAKYAT MENENTANG PENINDASAN DI PENANG

dr asri kata tak mustahil kuasa rakyat boleh menumbangkan kerajaan seperti di mesir jika tak tahan dengan penindasan. mungkin maksud dr asri seperti penindasan yang berlaku di penang. dimana orang-orang kampung buah pala yang ditipu, tidak akan dirobohkan rumah mereka.

yang si penipu pulak bukan calang-calang orang — perdana menteri kerajaan 16 september! kahkahkah perdana menteri tu. kahkahkah

penindasan terbaru apabila 1,000 gerai diroboh hanya dengan notis, dan tanpa sebarang perbincangan. hasil gerai yang menyuapkan rezki ke mulot anak-anak, tiba-tiba sekarang sudah tiada.

memang mungkin si pekedai ada melanggar peraturan, tetapi dengan menutup pintu perbincangan adalah satu perbuatan penindasan yang paling ter-haramjadah sekali abad ini.

KEBANGKITAN RAKYAT MENENTANG POLITK KELUARGA, TIDAK DEMOKRASI

seperti yang berlaku di mesir, mubarak mahu melantik anak emasnya sebagai penggantinya. rakyat melihat tindakan itu sebagai sesuatu yang tidak demokratik.

sedar, tak sadar benda ni memang berlaku di malaysia. bukan baru nak lantik, malah dah lantik pun. masing-masing mahu anak masing-masing sebagai pengganti. rakyat tiada kuasa untuk memilih pemimpin mereka sendiri.

sebagai contoh 2 keluarga royal Dap, iaitu lim dan singh. di dalam keluarga toghut Pkr pula bukan setakat politik anak-beranak, tapi
politik anak-bini. kahkahkah ini paling toorbaek! si bapak gay, si anak anti-oku. kahkahkah memang anak-beranak buruk perangai. si emaknya kalot dok menggilap kerusi presidennya. kahkahkah

bercakap mengenai bertuahnya hidaup rakyat malaysia dibawah barisan. dr asri berkata, rakyat malaysia lebih makmur berbanding mesir. dan dari segi kemiskinan kita tak sama, Mesir ada 42 peratus rakyat di bawah taraf kemiskinan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: