PANAS! Pas lancar tabung dana PRUFTB ala-ala instrumen kewangan IMF? penasihat yahudi mabuk mana yang sekongkolan guna! lihat sini

kahkahkah lihatlah tabung canggih abad ini.

inilah tabungan dana kononnya untuk pru 13 akan datang. merujuk kepada harakahdaily, sini, Pas lancar tabung buluh malam ini

100 tabung yang kelihatan seperti di atas, akan diedarkan. projek ini dilancarkan semalam dan dikatakan akan dikembangkan ke seluruh negara. tabung ini adalah satu projek yang bernama PRUFTB iaitu pru13 fund of tabung buluh. kahkahkah canggih.. memang canggih. paling terrcanggih-manggih! kahkahkah

menurut sumber, tuan ibrahim ialah tuan yang punya ini idea. tabungĀ dikatakan akan menjadi simbolik bai’ah tabung yang mana ia bertujuan untuk mengelakkan pemimpin memberontak keatas rejim N.ajis.

mungkin sekongkolan Pas puji tindakan super awal untuk menyambut pru 13. mungkin mereka lebih bersedia, mungkin mereka takut kalah yang teramat, atau mungkin mereka tahu yang mereka tak punya peluang, maka diusaha pelan perancangan awal-awal.

tapi umum tahu dan lihat tindakan itu dengan tanpa berasa gentar sebagai bukan satu pencabar. kerena barisan membiarkan mereka jalan dulu.. sebab jentera mereka memang slow. teknologi buluh! kahkahkah

itu pun ada hati lagi mau kritik ops pyramid. hari ini kononnya ada surat pembaca yang kritik ops pyramid sebagai picang, tidak mengikut tarikh, kelemahan ticketing tabung haji, mcm pusat serenti dan byk lg.

sampaikan pelajar laki bergaul bebas dengan pelajar perempuan pun salah kerajaan jugak. dalam kelam kabut pun sempat bargaul bebas.. pelajar mesir itu macam ka?

kita kesiankan petugas yang terpaksa bersengkang mata evacuate berbelas-belas ribu orang. pulak tu didalam kelam kabut, dimintak pulak jaga hal dalam kain orang. ingatkan pelajar mesir alim-alim belaka.. pantang ada celah, nak gaul-gaul bebas aje.

harakahdaily lihat sini. malas nk write up counter baru. jelas terang lagi berseri-seri menyuluh sedia terjawab sila lihat posting ini.

4 Comments to “PANAS! Pas lancar tabung dana PRUFTB ala-ala instrumen kewangan IMF? penasihat yahudi mabuk mana yang sekongkolan guna! lihat sini”

  1. Habislah dgn buluh2nya sekali disonglap oleh Lebai2 PAS ni!
    Macam juga Dana Memali.
    Macam juga Kohilal.

  2. Punyalah nak tunjuk miskin pakai tabung buluh. Padahal peras duit haram kelantan tak hingat punya. Sebab nak kemut tak mau guna duit tu bagi la alasan sesama penipu wang tu di kalangan pemimpin PAS iaitu, “Nanti ketara pulak orang tahu kita makan duit celaka ni dengan banyak jadi urusan kepartian biar parti yang urus”.

    Pandai, nak menang pilihanraya cari duit rakyat. Dah menang cari duit sendiri. Dia kenyang dengan duit , rakyat di kenyangkan dengan ‘ugama’. Dia saja pandai pakai duit. Ulamak duit. Binatang berilmu yang banyak duit.

    Selain dari menunjukkan miskin tahap cipan, penggunaan tabung buluh juga sebagai keselamatan di antara pemimpin PAS dan pengikut. Berdasarkan mereka lebih puaka dalam hal menggelapkan duit maka mereka tahu anak anak ikan bilis ni akan cuba sapu duit tabung. Antara alasan tabung yang hilang ialah konon tabung pecah. Buluh tahan. Satu lagi ialah kutipan terlalu sedikit sedangkan tempat yang di tangguk ramai orang. Ini terjadi pada tabung besi yang tidak pecah tapi ada kunci. Ertinya salah guna kuasa dalam pertubuhan yang juga salah guna kuasa. Macam mana tu?

    Satu canggih tabung ni ialah dalam tabung telah di lempar rfid cip seperti touch n go tu dengan gam tikus. Dengan itu tabung tabung yang di kumpulkan semula akan di kenal pasti dengan tepat tanpa ada kehilangan.

    Untuk pengikut celaka PAS yang ada membaca komen saya ini anda bernasib baik. Cara mudah untuk sapu duit dalam tabung buluh ialah dengan menyalutkan lidi penyapu dengan gam tikus yang ada dijual di kedai. Pancing duit duit kertas itu dengan lidi yang bersalut gam tikus. Insyallah anda akan mendapat hasilnya walaupun sedikit tapi puashati kerana sekurang kurangnya selari dengan para pemimpin PAS.

    Satu lagi celaka PAS ni. Bayangkan berapa banyak pokok buluh akan terkorban. Kesian burung tempua tak kurang puaka puaka yang menjaga pokok buluh. Nyata PAS tidak mesra alam. Balak begitu besar boleh di tebang , ini apa? Pokok buluh.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: