Archive for April, 2011

April 30, 2011

INI MUBAHALAH! INI SOAL ZINA! BUKAN SOAL MAIN-MAIN! KITA BUKAN DESAK ALJUBURI MAIN-MAIN! KITA DESAK ALJUBURI BERMUBAHALAH!

perbuatan sumpah mubahalah eskay cuba dihalang oleh AMK yang kepalai si pendek.

sumber, gap sini

.

ALJUBURI?  KOREK.. KOREK.. KOREK.. KOREK.. KOREK..

bagi aku, dato eskay sangat berani. dan punyai semangat teguh. ini jelas dilihat apabila dia konsisten dalam mahu tunjukkan kepada rakyat malaysia siapa sebenar aljuburi. apa sebenarnya yang dia lakukan apabila tidak menyebar fitnah dan berlakon maksum.

dia dan keluarga tempuh berbagai dugaan akibat perbuatannya ini. tapi dia tidak tunduk terhadap tekanan penyokong extremist aljuburi. malah dia lebih bersemangat dan mahu bersumpah mubahalah untuk menyokong tuduhannya terhadap perlakuan zina anwar.

read more »

Advertisements
April 30, 2011

AMK Jelas Menolak Undang-Undang Islam! AMK bawa Budaya Samseng Munafiquun Dalam Rumah ALLAH

aku respect dato eskay. aku respect sebab dia berani. dia hero! respect bro!

dalam menegakkan kebenaran..

read more »

April 30, 2011

ISU PKR Al-sodomi Hilang Pejabat: Konspirasi Parti KITA Menjatuhkan Imej PKR? kahkahkah

ibu pejabat PKR di tropicana, shah alam telah diberikan notis untuk kosongkan premis. kahkahkah

sumber : unspnnrs, sini

apa kisah disebalik cerita PKR kena tendang keluar? adakah mungkin kerana komplen daripada ofis-ofis jiran? terlalu bising? aktiviti yang mencurigakan? parti buih? itu tak pasti

menurut sumber sumber, apek pemilik bangunan — john soh yang juga bekas penyokong anwar, telah menendang keluar budak-budak PKR daripada bangunannya. kahkahkah sangat kesian. sangat tragis. kahkahkah

kalau ahli keluar perti dikatakan macam-macam. ‘dibayarlah’, ‘gejala pilihanrayalah’, ‘kataklah’.. ini tuan punya bangunan pulak yang tinggalkan parti. kahkahkah tak brapa buleh nak kata macam-macamlah.. kahkahkah apa-apahal, bungkus beg, angkat kaki lah kahkahkah

menurut sumber, bekas ibu pejabat PKR itu akan diberikan kepada parti KITA. iaitu parti zaid ibrahim.  mungkin lepas ni PKR — yang popular dengan alasan konspirasinya, akan kata ini adalah rancangan konspirasi menjatuhkan politik PKR. kahkahkah adakah PKR telah dikonspirasikan oleh parti kerdil? sipemangsa ialah katak manakala si mangsa ialah gajah? kahkahkah

read more »

April 28, 2011

TERDESAK! fatwa baru harakahdaily — “Sumpah Dengan Nama Allah Adalah Bukan Ajaran Islam!”

ALJUBURI?  KOREK… KOREK… KOREK… KOREK… KOREK…

harakahdaily, sini.

kahkahkah kahkahkah

dengan terdesak, harakah cuba spin kenyataan pgsm.

“Presiden PGSM, Mohamad Isa Abd Ralip berkata, ini adalah kerana perbuatan tersebut adalah bertentangan dengan ajaran Islam dan budaya tersebut adalah budaya orang Kristian”

read more »

April 28, 2011

kahkahkah Aljuburi Lost His Coolness! kahkahkah TERDESAK! Guna Strategi Sergah Untuk Takut-Takutkan Wartawan. Tapi Kena jugak Soalan CepuCemas kahkahkah Bodo Piang!

“DNA apa you nak?” aljubs tanya wartawan bertalu-talu.

dengan nada macam budak skolah nak begadoh, aljuburi tanya si wartawan tu dr tv3 atau utusan.

“jangan biadap dengan saya – aljuburi. Tanya soalan lain.

“TV3 adalah alat perkakas murahan Umno dan saya – Aljuburi, minta saudari ingat itu,”

read more »

April 27, 2011

Video Zina Anwar Aljuburi: Forget Datuk T, Just Arrest Anwar!

kenapa masih perlu siasat? dah sah anwar dalam video. polis bekerja untuk anwar kah? adakah polis menolong anwar dengan lewat-lewatkan penghukuman penzina terulung negara. polis anjing belaan PKR kah? tangkap saja anwar aljuburi! nanti terpengaruh pula remaja-remaja negara ni.

cepatlah buat kerja wahai polis! tangkap anwar.. sumbat dalam penjara! penzina harus dihukum!

April 27, 2011

Video Zina Anwar Aljuburi : SAH! Usaha Jijik Anwar, Punyai Niat Jahat Kongkek China Doll! kahkahkah Orang Bodoh Sahaja Percaya Itu Bukan Anwar!

SAH! ketua parti kongkek2 wal romen2 (PKR) anwar aljubri the sex machine, jelas mahu jatuhkan maruah sendiri. mungkin ini bukan berbuatan paling jijik aljuburi kerena dia pernah disabitkan bersalah kongkek jamban sukma darmawan dan saiful bukhari. ternyata china doll adalah pencapaian mendadak aljuburi. jelas aljuburi punyai niat jahat semasa kongkek itu.

amat menyedihkan nasib masa depan politik negara jika terus begini. aljuburi bebas kongkek sana sini tanpa dimarahi oleh sesiapa. mungkin peluang ini juga diimpi oleh setiap insan kafir. tetapi tertanya hanya aljuburi sahaja yang punyai aura sedemikian. jelas aljuburi adalah penzina yang sangat berkaliber! anwar aljuburi  harus dilaknat!

.

beruk dalam zoo yang tak sekolah pon tau tu anwar.. inikan pulak orang yang sihat minda macam kita

read more »

April 27, 2011

Teoh Beng Hock RCI: DAP Terdesak. kahkahkah Apek Pembangkang aka Pengkangkang Terdesak!


ini apek rasuah! ini apek pembunuh!

“Cawangan-cawangan DAP dan Teoh tidak pernah mengambil apa-apa bahagian atau balasan daripada mana-mana kontraktor atau pembekal,” 

“Jelas sekali tindakan yang dilakukan oleh pegawai SPRM itu bermotif politik dengan maksud untuk menghancurkan imej ahli Exco dan wakil-wakil yang telah dipilih daripada Pakatan Rakyat di Selangor,” 

–  ean yong, ADUN DAP seri kembangan

.

kahklahkah di mankah salahnya kenyataan apek? kahkahkah

pegawai SPRM bermotif politik? bermaksud menghancurkan imej DAP?

kahkahkah kahkahkah kahkahkah

kahkahkah kahkahkah kahkahkah

kahkahkah ini ayat standard apek pengkangkang kalau terdesak. kahkahkah apa hal SPRM pulak motif politik?

yang beri statement ialah kontraktor apek sendiri, iaitu si lee wye weng.  kahkahkah apa pusat pulak SPRM yang kena? kahkahkah

read more »

April 27, 2011

Teoh Beng Hock RCI : DAP’s credibility at stake.

DAP yang kononnya paling transparent, paling telus, paling baik, paling tolak korapsi.. sekarang hadapi tuduhan korapsi. poodaah!

.

fight for teoh beng hock! bongkarkan korapsi DAP!

sekarang saksi si kontraktor sudah mengaku. dapat projek, tapi harus suap sebahagian nilai projek kembali kepada DAP dalam bentuk sumbangan parti. cumanya tak cukop bukti untuk sabitkan ADUN DAP.

keterangan daripada kontraktor DAP sendiri sudah ada. tapi tak ada bukti dokumentasi untuk jadi bukti. DAP cuci tangan. boleh rilek.. sebab keterangan hanya libatkan teoh dengan kontraktor. kalau ambil kira daripada keterangan sahaja.. boleh juga dibuat andaian yang teoh suroh si kontraktor suap kembali sebahagian nilai projek kedalam parti adalah atas kapasiti sendiri bukan DAP.. tapi kesian si teoh tak dapat pertahankan diri sendiri.

read more »

April 26, 2011

Guan Eng Tak Puas Hati Kerajaan Berikan Subsidi TOL RM2 Bilion Kepada Rakyat. Kerajaan Patut Tiru Sri Kembangan DAP Style maaa.. Teoh Beng Hock.. kahkahkah

ini bukan guan eng.. tapi guan eng adalah imam kepada mamat ini

KUALA LUMPUR, April 26 —  kononnya kerajaan telah belanja RM2 bilion sejak 1980an untuk subsidi kenaikan tol. ini adalah untuk melegakan rakyat daripada kena bayar kenaikan harga tol. subsidi dikeluarkan dalam bentuk compensation kepada syarikat untuk menyerap kenaikan harga. yang lim panas.. syarikat itu adalah hak milik bumiputera dan kerajaan.. apa yang nak di kecoh lim? syarikat ini akan bayar balik kepada kepada kerajaan dalam bentuk dividend invesment armnya dan jua bentuk tax.

apa yang si lim panas? kerana syarikat cina tak dapat! itu yang dia panas sangat. baginya biar melayu kebulur. india berbuih mulut. tapi cina perut buncit. kaya- raya. macam DAP sri kembangan buat. rujuk RCI teoh beng hock. sini

kahkahkah guan eng panas! kahkahkah apasai kilajaan talak kasi hantam sama itu luit? kahkahkah kinapa kasi sama lakyat? kalau lu bagi DAP pigang.. guan kasi hantam itu RM2 bilion kahkahkah RM1 milion bagi kompeni sulah.. kahkahkah

tapi teoh beng hock sudah mati maa.. mana mau cari kambing hitam?

read more »