Kenyataan Ketua Polis Negara: Malaysiakini tak faham? kahkahkah ini satu bingai yang tahap super kahkahkah

Menakjubkan lagi membingungkan? apekah itu? kahkahkah sampai begitu sekali mereka ini tak faham. kahkahkah bingai tahap kerbau. kahkahkah apa susahnya sangat nak faham yang video itu tulen hah bodoh? pembaca malaysiakini serius memerlukan tambahan iq yang ketara kahkahkah

Persoalannya: Betul ke Anwar adalah pelaku dalam video itu? Malangnya, Ketua Polis Negara tidak memberi jawapan. – malaysiakini

hah.. soalan tu dah betul dah. adakah anwar lelaki dikolom konek oleh amoi cina dalam video itu? soalan betul.. tapi fahamannya dah meleset. kahkahkah

memanglah si KPN tak boleh beri jawapan lagi. sebab tengah siasatan. apelah bodoh bingai sangat. kalau beri jawapan tanpa siasatan itu mungkin adat PKR. seperti wan azizah yang kata dia percaya laki dia tak buat dan dia tak mau tengok video tu. tanpa siasat.. terus buat keputusan. kahkahkah cinta itu buta? kahkahkah terlalu perit tengok laki sendiri kongkek perempuan lain? kahkahkah inilah mesej presiden PKR kepada sekongkolan PKR.. sokonglah pemimpin anda.. walaupun dia salah. ataupun tak salah. sebab tak siasat.. mana nak tahu salah atau tak kahkahkah

adoyai.. membaca komen mkini di sini

banyak yang echo dan re-echo ucapan sivarasa.. ‘memiliki dan sebarkan video lucah’, ‘pelakon anwar’. ada yang tudoh kerajaan itu ini. ada tudoh najib itu ini. ada tudoh polis itu ini. ada tudoh semua pemimpin negara.. perancanganlah. konspirasilah. fitnahlah.

ini ucapan orang yang tak tengok video. ini yang aku kata percaya tanpa siasat. sokong buta tuli. bukti pun tak tengok lagi. dah fitnah orang itu ini. dah caci sana sini. yang best ada pulak sindir yang bersifat islamik kahkahkah lawak betul lah. ini bingai tahap baru. kahkahkah. ini bingai campur buta tuli. kahkahkah

macam mana mereka-mereka ini tanpa melihat video, tanpa melihat bukti, terus mencapai satu keputusan? kenapa tak minta wan azizah tengok video? sini. kerana wan azizah shj yang dipihak anwar yang pernah melihat alat kelakian anwar. yang lain yang pernah tengok, pernah rasa.. semua dah angkat kaki, chow. kahkahkah

tidakkah kalau betul anwar tak buat.. mereka mahu tahu siapa ‘pelakon’ anwar? desaklah wan azizah tengok video! desak wan azizah minta royal commission! ini bukan soal tokey kedai top-up lakukan zina. ini bukan soal drebar lori sebat bohsia. ini soal pemimpin mereka!

orang yang memiliki video zina, dikatakan menyimpan video lucah. kahkahkah
orang yang mahu menegakkan kebenaran.. dikatakan mahu mengaibkan orang lain. kahkahkah

KPN baru cakap video itu tulen. jawapan simple. tak ada membawa kepada apa-apa keputusan pun. jawapan simple kerana baru itu sahaja yang di siasat pun. belum pun mula siasat yang lain. sementara nak tunggu keputusan siasatan. anwar dah bolehla jawab lima soalan datuk eskay. ceramah satu malaysia.. nak jawab lima soalan tak boleh? hahaha

pertanyaan kerana tak kepastian: kalau simpan bukti zina tu haram ka? saksi zina berdosa ka kerana tengok lucah? macam mana hakim nak tengok bukti zina kalau tengok bahan bukti adalah haram?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: