Ini Bukan Politik Lucah, Ini Politik Ganas dan Seram! Dakwa 1839 Orang Telah Mati Dalam Tahanan SPRM. Mana Bukti? Bukti Ada! Tapi Sudah Angkat Kasi Makan Babi! kahkahkah Ini Lawak! Ini Lagi Contoh Politik Murahan! kahkahkah


taiping dap mp, nga kor ming – dakwa 1839 orang mati dalam tahanan SPRM dalam 10 tahun lepas.

mana bukti? bukti ada! tapi tak mau bagi kahkahkah

tahun lepas lawyer cabok haris ibrahim dakwa 1805 oran mati dalam tahanan polis.

mana bukti? bukti ada! tak buleh bagi. kahkahkahmana bukti? babi sudah makan ka?

idiot, stupid, dungu, bangang. macam mana si nga ni boleh fikir yang orang lain boleh nak percaya cakap dia dengan dia tak bagi bukti? macam mana dia boleh, bodoh macam tu sekali, fikir yang orang malaysia bodoh macam tu sekali? that era is gone already la. rakyat dah bosan. rakyat dah muak. nak termuntah dengan politik tak berpendidikan ini

ini politik dayus kahkahkah ini politik murahan kahkahkah ini politik anney jual kacang pun tak boleh terima kahkahkah

bila ditanya bukti mana? tak ada. tak dapat jawab. bila ditanya nanti dikata brapa najib bayar u? u ketua umno bahagian mana? kahkahkah dia boleh agak yang tanya ni orang-orang barisan. sebab kalau dungu-dungu pakatan.. diorang percaya teros. telan bulat-bulat. jenis orang tak pakai otak memang macam tu. kahkahkah

jenis tanya banyak-banyak ni.. jenis mintak-mintak bukti ni.. jenis cerdik-cerdik ni orang barisan.. kahkahkah mana buleh percaya teros.. kalau najib cakap tak tahuan pun silap-silap kena pertikai jugak. jangan main-main kahkahkah inikan pulak nga ngok ngek ka apa nama ni.. haishh

 

 

kalau ikut fakta-fakta sekongkolan pembangkang ni.. memang jahat sangatlah kerajaan malaysia ni. dah perintah negara dah 50 tahun lebih. takdak sumbangan lansung. silap banyak nak mampuih. tak reti buat kerja.

polis pulak jahat. jumpak orang.. bunuh. jumpak orang.. tembak. sikit lagi nak macam viet cong. sikit lagi nak macam saddam hussin, sikit lagi nak macam muammar gaddafi.. dok pi arsenik orang tak tentu hala.. dok pi cucuk api orang tengah nak makan.. polis paling jahat sekali malaysia lah.

mahkamah lagi jahat. lansong tak boleh percaya.. satu pun tak betoi. kalau buleh mahkamah ni tak mau tengok lansong. kalau nak p kerja tiba-tiba depa buat mahkamah baru kat jalan tu.. sanggup pusing kot jauh.. punya meluat kat mahkamah sampai tengok pun meluat.

paling sedap pembangkang dok bahan ni isu minyak la..

 

 

harga minyak naik.. ada orang mati tak makan ka? kalau meniaga laku sebab semua orang ada duit, semua ada kuasa membeli.. sales maintain.. job senang dapat.. ekonomi baguih la tu namanya.

anak bini boleh makan.. siap boleh derma tabung masjib tiap-tiap lepas sembahyang jumaat.. sembahyang senang, puasa senang, cuti pun senang.. tak dak bom sana sini.. ok lah tu.

rujuk sini

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: