Kebangkitan Rakyat Bakal Menjatuhkan Politik Anwar. Hari Ini, Rakyat Akan Keluar Menolak FITNAH & PEMBOHONGAN Politik Anwar!

macam-macam bukti keluar tentang anwar.. sodomi I, sodomy II, video zina, RPK’s antantuya.. ini semua bukti yang jelas. penafian yang tidak bersungguh anwar sangat mengecewakan rakyat.

konspirasi politiklah, niat jahat najiblah, character assassinationlah, ini hujah lemah..

hujah penyokong pembangkang lagi lah memuakkan. bodoh dan hujah tiada otak. hujah extremist. rakyat dah bosan dengan sekelompok orang yang berlagak perfect. sekelompok orang yang bertindak sebagai pengkritik semua perkara.. mengkritik seolah sendiri tak pernah berbuat salah.

.

rujuk its not me, sini oleh syed akhbar ali

.

terbaru bukti video zina anwar dan revelation rpk

rakyat sekarang sangat alert dengan teknologi.. video zina anwar adalah sesuatu yang sukar ditolak. rata-rata orang atas pagar telan air liur sambil tengok video. tak percaya apa yang dilihat. wajah sangat real. terdiam. rata-rata rakyat sekarang sangat familiar dengan video youtube. untuk menolak orang dalam video itu bukan anwar adalah sesuatu yang sukar.

hujah perut gelebeh dan ‘pelakon anwar’ adalah lemah. hanya popular di kalangan penyokong sendiri saja. anwar jelas risau dengan kemunculan video ini. melalui media-media pembangkang, anwar tampil dengan propa terdesak dan hujah mengalih perhatian.. lansung tidak menjawab isu ini. apabila ditanya wartawan untuk lebih maklumat.. dan fakta sokongan. dimarahnya wartawan, wan azizah emo, khalid ibrahim marah wartawan, nur izzah marah wartawan.. semua pimpinan nampak jiwa kacau!

.

.

lepas tu pendedahan rpk pula.

dikala isu video zina anwar dipertikaikan saksi, dan bukti. isu altantuya pula disebarkan seperti fakta. walaupun tanpa bukti. orang yang mendedahkan pula katakan dia tak pernah percaya yang najib terlibat. jadi selama ini pas sebarkan fitnah tanpa pernah pegang bukti?

.

I don’t believe Najib, Rosmah involved in Altantuya murder – RPK

.

ini lagi memualkan. bagi suatu pihak yang mempertikaikan perincian kesohehan dan keislaman tiba-tiba berlaku cuai. malah jelas berniat jahat dan lagi teruk tidak merasa bersalah. malah dicari lagi kesalahan orang untuk menutup salah sendiri. rakyat maklum dengan karekter-karekter ini.. wujud di dalam setiap kumpulan masyarakat.

rakyat mahu pemimpin yang sederhana.. sifat melayu yang sediakala merendah diri. apabila politik ganas dan fitnah makian, mengaku diri terlalu baik tapi akhlaknya mempamer sebaliknya, perilaku dan bahasa penyokong pembangkang yang makin agreasif yang tak kena masa.. ini sangat asing bagi rakyat. politik berlebihan sangat memualkan.

.

.

the M factor

rata-rata orang atas pagar dah mula meluat dengan politik anwar. makin meluat melihat penyokong pembangkang sokong DAP, malah lagi jijik.. mengagungkan DAP. dan paling tak boleh terima mengutuk tun mahathir.

rata-rata rakyat malaysia sekarang masih berbangga dengan tun mahathir. membesar dan membangunkan malaysia bersama-sama kerjausaha mahathir. rata-rata rakyat neutral ini boleh relatekan pembangunan tun mahathir dengan profession masing-masing. tak kira industri apa pun. masing-masing punya kerja yang boleh direlatekan dengan kempen-kempen pembangunan tun mahathir.

apabila pembangkang mengutuk kempen-kempen ini.. tanpa sedar mereka sebenarnya mengutuk kerjausaha rakan-rakan sendiri. mengutuk kerjausaha rata-rata rakyat malaysia. siapa yang tak bosan mendengar kritikan yang tak henti-henti daripada orang yang tak buat kerja?

perilaku pembangkang yang mengkritik semua benda.. sangat memualkan. kerana mereka sendiri tak mengecapi apa-apa. kritik semua aktiviti kerajaan merupakan satu silap besar. malah penyokong sendiri pon dah hilang keyakinan dengan janji yang pelbagai, walhal satu pun tiada usaha nak tunaikan. alasan ahli keluar parti kerena dibayar, tak laku lagi. semua orang boleh nilai.

ini membuktikan tektik pembangkang yang memperlekehkan bakti tun mahathir dan agungkan DAP telah memakan diri. tun adalah satu genius anak melayu yang sukar diganti. jika seseorang pemimpin itu gagal menerima fakta ini, maka dia tak layak memimpin rakyat malaysia.

.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: