Pakatan Dalam Isu Air Bersih Pun Tidak Sepakat . Apa Sangat Pembangkang Mampu Buat?

.

di selangor, air free. tapi untuk sesetengah rakyat. setengah rakyat tak merasa. kerajaan pakatan tak ok dengan penswastaan syarikat air. kerajaan pakatan nak miliknegerikan syarikat air

di penang, kerajaan pakatan ok dengan penswastaan syarikat air. tarif air dinaikkan.

di kedah, kerajaan pakatan ok dengan penswastaan syarikat air. tarif air dinaikkan. sini

di kelantan, kerajaan pakatan ok dengan penswastaan syarikt air. tapi tak semua rakyat dapat bekalan air bersih. yang dapat pulak selalu ganguan. tarif air disebut jugak sekali sekala,
tapi tak berani nak naikkan. sini

.

kahkahkah ini je pakatan mampu buat? kahkahkah mana buku jingga? sudah habis kasi orang.. sendiri tak simpan ka? kahkahkah inilah cara kerja orang yang hanya tau cakap, kritik, dan ceramah sahaja. cakap tahu buat.. tapi tak buat-buat. kritik kerajaan barisan macam diorang dah perfect sangat kahkahkah bila pegang kerajaan sendiri, hudud kemana, larangan arak kemana, larangan judi kemana, pengurusan cat kemana..

cakap saja lebey. rakyat dah bosan dengan penipuan bengap-bengap ini semua.

One Trackback to “Pakatan Dalam Isu Air Bersih Pun Tidak Sepakat . Apa Sangat Pembangkang Mampu Buat?”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: