Mustafa Ali think Anwar al juburi is the kaki kongkek in the video. and PKR think Mustafa Ali is an Idiot kahkahkah

gap sini fmt sini

.

ketua penerangan PKR pahang, si mamat atas ni.. sound tepet veteren pas mustafa ali..

“Beliau bercakap tanpa berfikir, bercakap ikut suka tanpa sempadan”

kahkahkah itulah tahap PAS. cakap tak berfikir kata si PKR. kahkahkah maksudnya tuh.. cakap takda otak lah kahkahkah

kalau cakap.. kena approval PKR. kalau lain daripada skrip yang diberi.. itu pendapat bahaya.. itu pendapat peribadi.. itu ada agenda sendiri.. kahkahkah

.

tengkok pun dah lembik..

mustafa ali  jelas meluahkan pendapatnya. dia seperti sudah tak sedap hati dengan anwar aljuburi the sex machine ibrahim kahkahkah sekali tengok memang macam anwar.. dua kali tengok confirm anwar! kahkahkah maka mustafa pun ambil langkah untuk relek jap. usya lain dulu. tunggu siasatan polis siap.

bagi aku, itu langkah matured.

tapi PKR plak panas dengan setiausaha agung PAS itu. kahkahkah mahu tak panas! PAS tanak sokong membabi buta akan ketua umum mereka. kahkahkah PKR bajet, PAS parti orang-orang pondan. penakut belaka. akan terus mencacaikan parti melutut sembah kepada anwar aljuburi.

buat sementara waktu mustafa ali buat PAS nampak gah. punyai stand sendiri. selang sehari. dah melutut balik. kahkahkah mintak azmin ali faham keadaan. kahkahkah dayus!

mustafa ali, lu boleh pegi mampos! buat malu melayu saja! buat malu islam! tak berani tegakkan pendapat sendiri. dayus!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: