Archive for July, 2011

July 24, 2011

RAZALI — Ditahan Gaji Tiga Bulan, Dibuang Kerja, DIUGUT Bunuh, DIANCAM Saman… TEOH BENG HOCK — Bunuh Diri Akibat Tekanan Perasaan Fikirkan ANCAMAN, UGUTAN DAP

inilah penangan DAP. jangan cari pasal dengan taiko! ini taiko banyak besar!

lu ada maklumat tentang DAP? lu lari, lu mati!

di penang, razali abdul rahman, memiliki maklumat tentang majlis kesyukuran tertutup paderi-paderi anjuran DAP penang. DAP yang panas bontot kantoi dengan konspirasi projek negara kafir mereka, counter serangan utusan dengan mengandaikan utusan tidak memiliki bukti atas dakwaan mereka.

read more »

Advertisements
July 24, 2011

Matinya Saksi Penting Kes Rasuah Ahli Dewan Undangan Negeri DAP Selangor — Cerita Sedikit Sebanyak

.

saksi kes salahguna wang rakyat ADUN DAP sri kembangan — ean yong hian wah — iaitu teoh beng hock bunuh diri. ini kerana wujud dakwaan yang ADUN itu telah berikan projek-projek kerajaan negeri di DUN sri kembangan kepada kroni-kroni — yang guna nama syarikat bumiputera — yang mana syarikat ini berikan sejumlah nilai projek itu kembali kepada ADUN DAP itu sebagai tanda terima kasih diatas penganugerahan projek kerajaan.

macc dapat mengesan beberapa syarikat bumiputera yang diperkudakan oleh penerima projek pemberian ADUN DAP sri kembangan. setelah dikaji bukti-bukti transaksi projek, maka saksi-saksi dipanggil untuk disoalsiasat.

antaranya ialah syarikat penerima projek — WSK services, Meritlink, MKMN Ent, MA Bina Melur Ent, Fizami Construction, Aris Ent.

read more »

July 24, 2011

Nasib Ahli Minoriti Melayu Dalam DAP. Ditahan Gaji 3 Bulan, Dipecat, Diugut Bunuh!

siapa razali? sini

.

pisau melaporkan yang, razali dah diberhentikan kerja. majikannya juga dilaporkan punyai kaitan dengan DAP. dah jatuh ditimpa tangga, sebelum diberhentikan kerja, gaji razali ditahan, tidak diberikan. ianya berjumlah tiga bulan gaji.

tak cukup dengan itu, ada pula ugutan bunuh yang dipercayai oleh geng-geng DAP jugak. takkan geng harun din pulak nak ugut bunuh. kacau jugak tu.

itu yang kita nampak, kemungkinan wujud cubaan menghantar santau atau mambang tanah kepada razali tidak pula dikesan. bukan apa.. geng-geng perut ijau ni memang hati busuk.

read more »

July 23, 2011

Apabila yahudi Hentam Kita.. Kita tahu Yang Kita Buat Benda Betul

pertubuhan yahudi global yang dikenali sebagai b’nai b’rith telah kasi hantam sama utusan kerana kenyataan anti-yahudi.  dan menuduh yahudi ada campur tangan dalam urusan dalam negara.

mengapa yahudi ini cepat-cepat mahu membersihkan nama mereka? apa yang mereka takutkan sangat apabila dikaitkan dengan hal-hal malaysia? dan parti pembangkang?

.

read more »

July 23, 2011

Ambiga Harus Jawab Penipuan, Pembohongan Orang-orang dan NGO Suruhannya!

.

mengapa wakil NGO ni sanggup berbohong? dan bebas melemparkan tuduhan palsu terhadap polis?

.

kini video telah buktikan yang arwah, masuk dalam bangunan sendiri, tidak diangkat oleh 10 orang anak muda. pengerusi angkatan warga amal malaysia harus menjelaskan perihal kenyataannya bertentangan dengan bukti? adakah dia even berada di tempat kejadian ketika itu?

read more »

July 23, 2011

SEBELUM VIDEO — ‘Pajero Langgar Saya’, ‘Polis dah macam gangster’ …. LEPAS VIDEO — ‘Polis bohong, saya dirempuh Proton Waja, bukan Pajero’

kahkahkah kahkahkah

keris mat labu yang makan tuan

kahkahkah kahkahkah

mat labu nampak keliru dalam hujah pertahankan dakwaan dirinya. kahkahkah

11 Julai, mat kata pajero kasi hantam sama mat. tapi lepas video sudah keluar, mat kata waja kasi hantam sama mat. keadilandaily

.

read more »

July 22, 2011

AWAS! Keganasan Mat Sabu Terhadap Polis!

“saya dimaklumkan oleh mat sabu mengenai cara mengejutkan beliau ditahan. Beliau membonceng motosikal ketika menuju ke masjid negara kira-kira 12.30 tengah hari apabila sebuah kereta polis mengesan beliau dan dengan sengaja melanggar motosikal untuk menahan beliau.

“motosikal itu jatuh. Lutut kanan beliau cedera teruk. Meskipun tidak patah, tetapi tidak boleh berjalan. (Malah) tidak boleh berdiri tanpa sokongan,” — kata ahli parlimen subang, r sivarasa

.

read more »

July 10, 2011

Aljuburi Kena Serangan Gas Pemedih Mata Berteknologi Decepticons.. Gas Menyerang Sistem Saraf Mata Tapi Tengkok Yang Terkehel! kahkahkah

Anwar Ibrahim, the opposition leader, said he had sustained a “minor injury” when his group was hit by tear gas.

“We were attacked from both corners but what was horrifying is that the police shot directly at the protesters, some of them clearly aimed at me personally, so my security assistants had to cover me and one was badly injured because the canister was shot direct, he is badly injured,” Anwar told the Associated Press news agency.

aljuburi bercakap di PJ pada July 10 2011

kahkahkah kahkahkah  kata kena gas pemedih mata! tapi tengkok yang terkehel? whtf? kahkahkah ini gas pemedih mata luar tabii! kahkahkaah

ini tak lain mesti gas pemedih mata tu sangat canggih hingga menyerang sarah tengkok sampai terkehel kahkahkah ini teknologi PDRM beli mahal ni kahkahkah  beli dengan megatron. teknologi decepticons  kahkahkah

read more »

July 10, 2011

HARAMJAD! Gambar, Video PDRM belasah Pendemo Dipetik Daripada Media Asing Untuk Jatuhkan Imej PDRM. Tengok dan Nilai Sendiri

foto-foto tahanan peserta demo bersih 2.0 di pulapol.

read more »

July 9, 2011

Ambiga Tuntut.. Semua Wajib Ikut. Ambiga Nak Berdemo, Semua Orang Tak Boleh Masuk KL. Ini Taiko Banyak Besar!

ambiga tuntut semua wajib tunduk

ambiga mahu berdemo, semua orang tak boleh masuk kl

ambiga mahu berdemo, ambiga keluar berdemo, walaupun tanpa permit

ambiga mahu jumpa Tuanku Yang di-Pertuan Agong, dia dapat jumpa Tuanku Yang di-Pertuan Agong

read more »