Aljuburi Kena Serangan Gas Pemedih Mata Berteknologi Decepticons.. Gas Menyerang Sistem Saraf Mata Tapi Tengkok Yang Terkehel! kahkahkah

Anwar Ibrahim, the opposition leader, said he had sustained a “minor injury” when his group was hit by tear gas.

“We were attacked from both corners but what was horrifying is that the police shot directly at the protesters, some of them clearly aimed at me personally, so my security assistants had to cover me and one was badly injured because the canister was shot direct, he is badly injured,” Anwar told the Associated Press news agency.

aljuburi bercakap di PJ pada July 10 2011

kahkahkah kahkahkah  kata kena gas pemedih mata! tapi tengkok yang terkehel? whtf? kahkahkah ini gas pemedih mata luar tabii! kahkahkaah

ini tak lain mesti gas pemedih mata tu sangat canggih hingga menyerang sarah tengkok sampai terkehel kahkahkah ini teknologi PDRM beli mahal ni kahkahkah  beli dengan megatron. teknologi decepticons  kahkahkah

.

lepas lari daripada polis, anwar kelihatan masuk semula ke dalam Hilton Sentral. kelihatan sosok tubuh aljuburi masih kuat, melarikan diri. kahkahkah

.

dah masuk dalam pun masih ok. siap boleh beri komen kpd wartawan asing. timing cun kehkehekeh

tapi tiba-tiba jadi nazak, muka lagu nak mati pon ada.

.

.

.

walaupun malam julai 9 keluar dalam internet muka aljuburi macam nak mampos.. tapi pagi julai 10 dia boleh bangun pulak dah. sihat wal afiat. katanya kepada wartawan asing dia hanya cedera ringan! kahkahkah

apa cerita gambar macam nak mampos yang keluar malam julai 9? kahkahkah satu malaysia ingat aljuburi dah nak padam! kahkahkah

pagi julai 10, melawat arwah baharuddin

dan later on d day julai 19, dia bercakap di PJ. lapor minsider

.

Royal Commission of Inquiry (RCI) mesti ditubuhkan untuk menyiasat perilaku luar tabii yang maha pelik oleh peliwat handalan negara kita ini. kahkahkah aljuburi harus jelaskan lebih lanjut apa yang berlaku sebenarnya. dan ambinga harus jelaskan apa makjun dia bagi aljuburi makan pada malam julai 9, sehingga aljuburi melompat dari katil terus boleh melakukan aktiviti menyebar fitnah seperti biasa.

3 Comments to “Aljuburi Kena Serangan Gas Pemedih Mata Berteknologi Decepticons.. Gas Menyerang Sistem Saraf Mata Tapi Tengkok Yang Terkehel! kahkahkah”

  1. pukul kepala aku sampai pecahpun, aku x caya kalau nuar ni x belakon. jadah apa pakai pendakap leher kalau kanister tu kena muka dia? tu kalau kena kanister. yg layak dipercayai, kepala dia tersondol gigi bodyguard dia sendiri. tu yg baju bodyguard dia berdarah, sbb mulut kuar darah & meleleh kt baju. kasi basah baju dgn air botol supaya darah nampak lg heavy. kt dlm video kemain sihat pandang kiri kanan lepas insiden tu. elok masuk spital, leher mcm nk patah pulak. cehh!! ingat pro bersih je ke yg reti amik video, pihak lwn korangpun reti jugak amik2 gambar ni. pd aku, nuar ni hanya sempat jd pemimpin pakatan rakyat je la. nk jd pm aku rasa x sempat. x sempat krn mati @ x sempat sbb masuk jel… kalaupun Allah takdirkan pr akan menang pru, tp yg jd pm bukan anwar. (sbb majoriti senyap dlm pas x suka anwar) so, bye bye anwar. rasakan balasan sbb porak perandakan pas..

  2. hanya mampu tersenyum…………..dlm hati berkata2..

  3. Btollah tu…gas luar tabii ekekeke.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: