Posts tagged ‘umno’

January 9, 2013

NST Lapor Penang Akan Bankrup? kahkahkah DAP Cant Even Handle A Spreadsheet, What Else to Expect?

hari ini NST tampil dgn berita kurang ajar
NST hari ini buatkan guan beng jatuh kemaluan
NST hari ini berani dan menunjukkan telur!

kahkahkah

masalah kewangan ini mngkin berpunca drpd kebodohan yg tak terkawal dan kemelesetan otak2 di tngkat 28 komtar
salah urus dan salah guna kuasa hanyalah kata2 berlapik koran2 mainstream

read more »

January 11, 2012

Guan Egg Ugut 2019 Malaysia Bankrap Jika Dibawah BN. kahkahkah Bodoh Punya Apek

memetik artikel di roketkini

Malaysia di bawah UMNO-BN akan bankrap menjelang 2019?

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng berkata, berdasarkan prestasi dan pengurusan kewangan negeri-negeri Pakatan Rakyat, adalah jelas keperluan menukar kerajaan dalam pilihan raya umum ke-13 dapat menyelamatkan Malaysia dari menjadi muflis.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Bagan berkata demikian mengulas kenyataan felo Institut Penyelidikan Ekonomi Malaysia (MIER) Mohd Ariff Abdul Kareem yang menyatakan bahawa kadar pinjaman negara adalah jauh lebih tinggi daripada kadar pertumbuhan ekonomi.

read more »

September 4, 2011

PAKATAN LAWYERS, THE VULTURES OF POLITICS — Cubaan Tak Bertanggungjawab Ambil Kesempatan Ke Atas Nasib Malang Keluarga Mangsa Allahyarham Noramfaizul

kematian jurugambar BERNAMA iaitu Allahyarham noramfaizul adalah satu tragedi. arwah mati akibat terkena tembakan semasa mengikuti misi kemanusiaan kelab putra 1Malaysia (KP1M) ke somalia. dikala keluarga dan sahabat handai meratapi pemergian arwah, sekongkolan pakatan pengkangkang tampil mahu mengaut keuntungan.

vulture 1 : latheefa koyak

seperti vultures menantikan peluang untuk terhidang buatnya. tak sampai 24jam jenazah Allahyarham tiba di malaysia, sekongkolan pakatan telah mengatur strategi.

.

sumber – utaranews

read more »

May 15, 2011

Kuan Yew AKHIRNYA Bersara! YB N.ajis tak faham signal kuan yew? ka memang jenis tak paham bahasa?

beri laluan bagi generasi muda membina negara tanpa apa-apa rekod kerja kesilapan masa silam. sumber

eloklah tu. tengok muka memang macam nak mampos sangat dah. bersara awal adalah keputusan paling maha terbaik yang pernah dia buat.

.

di singapura, kuan yewlah ahli politik paling lama berpolitik, tak reti-reti bersara. di malaysia YB N.ajislah orangnya. Dulu YB N.ajis kata kalau tun mahathir berhenti, dia juga akan berhenti. la ni dah lapan tahun. alasan apakah untuk dia memungkir janjinya? apakah yang membuatkan pemimpin penipu ini mungkir janjinya dan ketagihnkan kuasa MB kelantan?

read more »

May 8, 2011

TUAN IBRAHIM Muncul Pemimpin Melayu Pertama Back-up Projek ‘Negara Kafir’ DAP. ‘TAHNIAH’ PAS, ‘TAHNIAH’ TUAN IBRAHIM

tuan ibrahim membidas khabar berita yang ditimbulkan oleh utusan dan blogger-blogger kita. aku percaya niat dan tujuan utusan dan para blogger ini adalah sangat baik. kerana concern dengan perkembangan yang sangat bahaya ini. tahniah aku ucapkan kerena polis sekarang akan menyiasat perkara ini.

isu negara kafir ini sangat bahaya. kerana sekumpulan extremist agama ini mahu menghasut orang islam untuk meninggalkan iman mereka. malah mereka ini melampaui batas apabila juga berikrar mahu menjadikan seorang kafir untuk menjadi PM malaysia suatu hari nanti.

.

tuan ibrahim dengan cetek akal cuba menyangkal possibility perkara ini dengan kata yang ianya tak logik sebab pakatan tak cukop kapasiti dan kerusi parlimen untuk laksana benda ini.

kepada tuan ibrahim, kepala hotak lu berjambul! memanglah benda ni nak jadi esok malam, atau lusa pagi. janganlah bodoh sangat. bodoh sikit-sikit kita faham.. tapi ni bengap keterlaluan. ianya adalah projek jangka panjang yang sudah pun bermula. lihat saja, mereka cuba mendekatkan melayu kepada ajaran kristian dengan membahasa melayukan ajaran mereka.

read more »

May 4, 2011

Utusan Juga Punyai Hak Kebebasan Bersuara Sama Seperti Malaysiakini dan Harakah!

apek pengkangkang patut lebih adil dalam kasi hantam media-media selain media pro pengkangkang. apek dinasihatkan supaya lebih adil dan tidak mendiskriminasi.

apek juga ingin diingatkan bahawa kebebasan media bukanlah hanya boleh dibolot oleh para sekongkolan pengkangkang. akhbar utusan juga punya hak bersuara. apek jangan ingat apek saja boleh cakap.. lu ingat tanah ni lu punya bapak punya ka?

read more »

April 24, 2011

MELAYU SUBUR DI KEDAH! Kejayaan Pertama 1Melayu 1Bumiputera! PERKASA Satukan MB PAS Kedah — Ust Azizan, Dengan Tun Mahathir

.

tiada yang lebih mengujakan lebih daripada ini. tiada yang lebih besar daripada TUN M di bumi melayu ini. aku baca article di sini dan sini sgt overwhelmed. tiada orang lain yang lebih mampu daripada TUN M untuk menarik PAS dalam bersama-sama bekerjasama menyatupadukan melayu.

tak kira apa juga implikasi daripada event PERKASA ini, baik atau buruk, ini merupakan langkah pertama yang harus dilihat sebagai perkembangan positif. paling buruk pun DAP, PKR bambu ust azizan. UMNO dikatakan mahu ‘beli’ PAS. diharap ust azizan tidak tunduk terhadap tekanan DAP. kalau jadi.. aku respect ust azizan!

read more »

April 23, 2011

PAS Mudah Dibeli UMNO? kahkahkah PAS Tak Setia? kahkahkah DAP Meracau, Kelam Kabut MELAYU Mahu Bersatu

DAP Alergik Dengan Hubungan PAS-UMNO? Tak Boleh Tengok Melayu Bersatu?

.

mustafa ali – setiausaha agung PAS, kata ‘biarlah polis siasat dahulu’. PAS mengambil sikap menunggu hasil siasatan yang dilakukan oleh polis. tidak lagi sama dengan penyokong PKR yang buta tuli tolak video itu. hujah perut buncit kini jelas popular di kalangan penyokong erdogan sendiri sahaja.

apabila utusan laporkan mustafa ali hanya mahu tunggu dan lihat perkembangan isu video anwar.. tanpa mahu nyatakan sokongan kepada anwar sangat DAP tak puas hati. utusan pulak kasi panas line apabila lapor mustafa ali kata PAS akan menolak anwar jika laporan polis nyatakan anwar benar si kaki kongkek dalam video zina tu.

read more »

April 10, 2011

Kalau sekarang, barisan dikatakan main politik lucah.. PAS, DAP lebih dahulu main politik lucah sejak 80an, 90an.. kenapa? sekarang baru terasa bahang panas mainan sendirikah? kahkahkah

Karpal lebih dahulu sergah anwar melakukan kelucahan diluar tabii..

ini politik.. ini lucah, ini politik lucah lebih lama daripada video zina anwar

mat sabu sokong karpal.. malah gelarkan anwar sebagai ‘al-juburi’..

ini politik.. ini lucah, ini politik lucah lebih lama daripada video zina anwar

karpal tampilkan video vijandran.

ini politik.. ini lucah, ini politik lucah lebih lama daripada video zina anwar

elizabeth wong.. tampil dengan video sendiri kahkahkah

ini politik.. ini lucah, ini politik lucah lebih lama daripada video zina anwar

read more »

April 10, 2011

Chegu Bard-digol Bermain Politik Lucah! Dakwa Ada Video Sex Khairy. Mana Bukti? Bukti Sudah Bakar! kahkahkahkah Ini Politik! Ini Lucah! Ini Politik Lucah Paling Ter-Agung! kahkahkah

cikgu bad-digol bodoh berdengung harus dihukum kerana menghapuskan bukti zina! bodoh nak mampos bakar barang bukti zina!

“During the campaign, my team was approached by an unknown man believed to be from Umno who handed over a sex video said to be of Khairy. It was distributed without my knowledge but as soon
as I found out, I ordered all copies to be collected and burned. Over 2,000 copies were burned,” – cikgu bad-digol

read more »