Archive for April 5th, 2011

April 5, 2011

Wartawan Minta Jam Dikatakan Jijik? Minta Jam Kena Ada Pendakwaraya? Nak Tunjuk Jam Sampai Nak Emo-emo? kahkahkah Tunjuk Jam Je Pun.. Kenapa Perlu Drama? kahkahkah

menjawab soalan wartawan mengenai samada jam omega hilang,

“Tidak ada (kehilangan jam)… Ya, ia ada (dengan kami). Kami ada jam tangan tersebut,” katanya dalam satu sidang akhbar ketika menjawab soalan wartawan berhubung video seks yang dimuatkan di Internet semalam.
Adakah awak serius? Mengapa kami didakwa? Adakah awak pendakwaraya?” kata anak sulung Anwar, yang juga ahli parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar.
Kemudiannya Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim mencelah dengan menyifatkan permintaan wartawan tersebut sebagai sesuatu yang “menjijikkan”.

read more »

April 5, 2011

Kes Kematian Murid 7 Tahun: Salah Pemimpin PAS Perlis Yang Tak Ambil Pusing Perihal Tanggungjawab Ustaznya. Atau Ustaz Yang Tidak Berperi Kemanusiaan dan Menyalahgunakan Kuasa?

ustaz Pas yang dipertanggungjawabkan tidak layak. malah tidak waras. PAS mempertanggungjawabkan ustaz-ustaz  yang tak layak, ini menampakkan Pimpinan PAS Perlis tidak ambil peduli dengan kebajikan dan keselamatan anak-anak kecil kita. Sifat endah-tak endah ini malang sekali telah meragut satu nyawa murid cilik. kita sangat kesal dengan kejadian ini.

read more »

April 5, 2011

bagi saksi, dikatakan ‘telah dibayar’, bagi mangsa, dikatakan ‘juga telah dibayar.. bagi rakaman telefon, dikatakan ‘boleh dibuat’.. bagi video, dikatakan ‘boleh dibuat’ kahkahkah

read more »